Κυριακή 31 Αυγούστου 2008

Pampers; Μάλιστα, Pampers!

Τι ταμπού κι αυτό επιτέλους!

Ζω υπό συνθήκες αναπηρίας ίσον αντιμετωπίζω προβλήματα ακράτειας της ουροδόχου κύστης, που συνεπάγεται ότι πρέπει να βρω ΛΥΣΕΙΣ!

Κατ αρχή, αναγνωρίζω, αποδέχομαι και απομυθοποιώ το πρόβλημα!
Ναι, χωρίς αυτό το τρίπτυχο λυμένο, δεν πάμε πουθενά.
Αν δεν αναγνωρίσω το πρόβλημά μου ε, νομίζω πως = είμαι άξιος της τύχης μου! Αν δεν το δεκτώ = δεν πάω πουθενά κι αν δεν το απομυθοποιήσω = είμαι μονίμως κομπλαρισμένος και εκπαιδεύω ουσιαστικά και τον εαυτό μου και τους γύρω μου, να μου συμπεριφέρονται ωσάν να είμαι ανάπηρη στο μυαλό.
Όχι φίλοι μου, το να αποκτήσω χιούμορ στην απόδοση της κατάστασής μου, δεν την κάνει λιγότερο η περισσότερο σοβαρή, την κάνει όμως πιο ανάλαφρη και δεν κλείνεται στα κόμπλεξ του μυαλού μας. Το να δώσω με χιούμορ, κάτι που βιώνω και γαμώτο με ταλαιπωρεί καθημερινά, θέλει δύναμη και θέλει να βλέπεις τη ζωή για κείνο που είναι και όχι για κείνο που δεν μπορεί πια να είναι.

Ακράτεια λοιπόν είναι μια κατάσταση κατά την οποία η λειτουργία της κύστης αδυνατεί να συγκρατεί ή να κενώνεται κανονικά.
Άρα, ψάχνω για λύσεις και βρίσκω τα ειδικά πανάκια –εγώ τα λέω pampers απ τα γνωστά προιόνται (κάτι σαν το «κάνω hoover»). Έχω ψάξει μάρκες και μάρκες που κυκλοφορούν στην Κύπρο. Αυτά που μου ταίριαξαν είναι τα Tena γιατί έχουν τέλεια εφαρμογή, έχουν σύστημα κατά της οσμής και τέλως πάντων είναι τα πλέον λειτουργικά.
Όμως, Κύριοι κατασκευαστές των Tena μην τα αλλάζετε, μην τα φθηνίζετε, μην μας τους κύκλους ταράζετε.
Κι είναι τόσο, μα τόσο δύσκολο να βρεις pampers, να βρεις τη σωστή θέση, δεξιά αριστερά, μπρος πίσω, θέλει εξάσκηση!
http://www.tena.co.uk/Women/information-centre/
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα και θα μάθετε πολλά, κυρίως ότι το πρόβλημα της ακράτειας δεν συμβαίνει μόνο στους ανάπηρους!

Δεν υπάρχουν σχόλια: